Oto jest e-mail z zapytaniem od porsche

W tym miejscu będą umieszczane wszystkie wątki wysłane przez formularz kontaktowy znajdujący się na www.previa.pl .

Moderatorzy: Matka prEvka, parrot, HOYNA, [M]oderatorzy

Awatar użytkownika
artur
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 213
Rejestracja: pt 26 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Oto jest e-mail z zapytaniem od porsche

Post autor: artur » śr 22 mar, 2006

Następne pytanie:
Oto jest e-mail z zapytaniem od
porsche <porsche2006@interia.pl>

witam
Czy byla by takia mozliwosc wrzucenia na wasza strone lub wyjasnienia mi przez email jak zostala zalozona instalacjia(instrukcjia montarzu) na gniazdo 220v takie jak w galeri jest pokazana.

prosze o odpowiedz .pozdrawaim

Leszczu

Post autor: Leszczu » czw 23 mar, 2006

Witam,
Otóz pozwolę sobie wyjaśnić, poniewaz to akurat moje zdjęcie.
Instalacja jest bardzo prosta.Poprowadziłem przewód od skrzynki bezpieczników pod progiem i pod wykładziną do miejsca montażu.Kupiłem na Allegro przetwornicę 12V/230V taka małą,żeby było można włożyć przez otwór po wyjęciu popielniczki. Do przetwornicy podłączyłem przewody, wyciałem otwór na gniazdo z boku, podłączyłem przewody i już. Wadą tej kompaktowej przetwornicy jest jedynie mała moc do 75 Watów.
Pozdr

Leszczu

Post autor: Leszczu » czw 23 mar, 2006

http://www.allegro.pl/item92113753_prze ... akosc.html

Tutaj masz dla przykładu podobne urządzenie

Pozdr

eltech

Post autor: eltech » sob 25 mar, 2006

Ja osobiście jak zakładałem sobie przetwornicę to załozyłem ją w podręcznym korytku pomiędzy nogami kierowcy i pasażera. Jest to prostsze rozwiązanie i wydaje mi się że łatwiejsze do wykonania dla przeciętnego śmiertelnika. Właśnie zrobiłem zdjęcie i wyślę je naszemu Adminowi aby wrzucił na serwer

Leszczu

Post autor: Leszczu » sob 25 mar, 2006

Eltech, a skąd pociągnaleś napięcie tez z bezpieczników czy prosto od akumulatora

Awatar użytkownika
artur
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 213
Rejestracja: pt 26 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: artur » sob 25 mar, 2006

Ostatnio zmieniony pn 27 mar, 2006 przez artur, łącznie zmieniany 2 razy.

eltech

Post autor: eltech » pn 27 mar, 2006

Ja osobiście to tylko zamontowałem w tym miejscu i podpiąłem na krótko do zapalniczki a jak coś robiłem u mechanika to podpiął mi to do instalacji na stałe ale też chyba pod zapalniczkę tyle że od tyłu :mrgreen:

Leszczu

Post autor: Leszczu » pn 27 mar, 2006

ja też tak myślałem, tylko wkurza mnie,że zapalniczka chodzi tylko przy przekręconym kluczyku a więc cały czas myślę o przedostaniu się z kablami pod maskę. Tylko nie mogę znaleźć cholernego przejścia

eltech

Post autor: eltech » pn 27 mar, 2006

pod dywanikiem

Leszczu

Post autor: Leszczu » pn 27 mar, 2006

ale gdzieś w okolicach tego korytka ??? czy trzeba je zdemontować ? Ja już zdemontowałem prawie cały panel środkowy ,żeby znaleźć przejście a tam kiszka, zero nawet najmniejszej dziurki.Nie to, co w maluchu.Tam to można by było przeprowadzić całe okablowanie stacji transformatorowej :lol:

eltech

Post autor: eltech » czw 30 mar, 2006

z tego co pamiętam to najpierw trzeba zdemontować korytko, bo jest przyczepione do dwóch metalowych wsporników i wtedy dopiero podnieść dywanik i puścić kabel.
Korytko jest na czterech blachowkrętach i zamaskowanych zaślepkami

Leszczu

Post autor: Leszczu » czw 30 mar, 2006

Dzięki, w sobotę będę rozkręcał.Może w końcu przeprowadzę te kable do akumulatora. A tak poza tym, może spotkałeś się z miejscem do którego można podłaczyć czujnik cofania,chodzi mi o miejsce najlepiej przy bezpiecznikach.Nie za bardzo mi się chce rozbierać boczki z tyłu, żeby szukać wiązki do wstecznego. No chyba ,że nie ma raczej innego sposobu. Narazie mam podlączony na stałe i wyłącznik.

pozdr

eltech

Post autor: eltech » pt 31 mar, 2006

To Ci niestety nie pomogę :(

Leszczu

Post autor: Leszczu » wt 04 kwie, 2006

No i znowu porażka.Skąd Ty żeś wziął te 4 blachowkręty w korytku środkowym ???. Ja mam 2 - jeden po prawej i jeden po lewej stronie ale po odkręceniu ich korytko nadal się trzyma i za żadną cholerę nie chce puścić.Nie chce go wyrywać na siłę, zeby coś nie pękło. Już 3 raz podchodzę do przepuszczenia kabli pod maskę i nic.
Ale za to podłączyłem w końcu teń czujnik cofania.Podpiąłem go do wiązki w przelotce do klapy bagażnika.Jakby ktoś chciał próbowac to jest to czerwony przewód z czarnym paskiem.
Pozdrawiam. :)

P.S.
:idea: tak sobie myślę,że przedostanie się do przodu z kablami zostawię sobie na zlocik.

eltech

plastikowe korytko

Post autor: eltech » śr 05 kwie, 2006

W tym plastiku który ja mam to są mocowania na 4 wkręty.dwa z przodu i dwa z tyłu. Z przodu są schowane pod zaślepkami a te z tyłu są skręcone po bokach tego korytka i może masz jakiś dywanik który Ci je zasłania

Leszczu

Post autor: Leszczu » śr 05 kwie, 2006

szukam, szukam i nic żadnych zaślepek.Nie mam żadnego specjalnego dywanika i już powoli się poddaje.Chcę sobie założyć CB tak, aby działało na wyłączonej stacyjce ( a więc nie pod zapalniczkę) i nie mogę znaleźć dojścia. Z tego co wiem to radio pobiera dużo prądu (ok. 2-3 A) i nie chciałbym spalić jakiegoś przypadkowego kabla na którym jest 12 v.

fotokrak

Post autor: fotokrak » pn 28 maja, 2007

hm, podpinanie przetwornicy i używanie jej bez włączonego silnika ... macie jakieś extra akumulatory?
no i polecam wożenie "startera" w bagażniku :)))

eltech

Post autor: eltech » wt 12 cze, 2007

Wszystko należy używać z głową - jak się zostawi włączone radio w samochodzie na noc to też akumulator szlag trafi

Awatar użytkownika
ciupek77
Previanin
Previanin
Posty: 1135
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Peacehaven
Kontakt:

Post autor: ciupek77 » wt 12 cze, 2007

a ja kupilem taka gotowa przetwornice o mocy do 350w i podlaczylem bezposrednio do akumulatora,umiescilem ja pomiedzy siedzeniem kierowcy i pasazera.mam do niej latwy dostep ,prztdaje sie szczegolnie na dluzszych trasach.mozna podlaczyc laptopa ,puscic dzieciom bajki i mamy swiety spokoj.koszt takiej przetwornicy nizszy niz ladowarki sam.do laptopa a zastosowanie szerokie.polecam
Tym chata bogata....co ukradnie tata:-)

ODPOWIEDZ