Nowy van VW

Nowości ze świata motoryzacji i nie tylko.

Moderatorzy: Matka prEvka, galtom, parrot, HOYNA, [M]oderatorzy

Awatar użytkownika
galtom
Previanin
Previanin
Posty: 2852
Rejestracja: sob 12 kwie, 2008
Lokalizacja: Katowice i Bielsko
Kontakt:

Nowy van VW

Post autor: galtom » wt 02 mar, 2010

Wg. mnie jest straszny!
Ani duzy, ani ladny, ani dynamiczny... szarny, smutny i nieciekawy.
Oczencie sami: Nowy Sharan
Pozdrawiam, Galtom
Obrazek

Awatar użytkownika
Bolek
Previanin
Previanin
Posty: 1723
Rejestracja: wt 04 lip, 2006
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Kontakt:

Post autor: Bolek » wt 02 mar, 2010

galtom pisze:Oczencie sami: Nowy Sharan
Dla mnie to straszna kupa....
Bolek :)

Awatar użytkownika
Matka prEvka
Previanin
Previanin
Posty: 3850
Rejestracja: ndz 28 sie, 2005
Lokalizacja: z domu
Kontakt:

Post autor: Matka prEvka » wt 02 mar, 2010

nadmuchane Polo :twisted:
[scroll] [URL=[/URL]
[/scroll]

Awatar użytkownika
parrot
Previanin
Previanin
Posty: 2353
Rejestracja: ndz 03 lut, 2008
Lokalizacja: Nottingham
Kontakt:

Post autor: parrot » wt 02 mar, 2010

To nie nadmuchane Polo - to cywilna wersja ulubieńca przedstawicieli handlowych - caddylaka :twisted:

Awatar użytkownika
astrogoth
Previanin
Previanin
Posty: 1888
Rejestracja: pt 29 lut, 2008
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: astrogoth » wt 02 mar, 2010

te vany robia sie nam coraz bardziej plaskie i dla karzelkow.
Jestem synem mego ojca
jestem ojcem mego syna.
KaÂżdy z nas osobno wziĂŞty
ca³¹ resztê przypomina.

Nie potrafiê siê odró¿niÌ
od swej wÂłasnej jego twarzy
chociaÂż twarz zupeÂłnie inna
moÂże czasem mi siĂŞ marzy

Awatar użytkownika
0jciec Prezes
-#Team Previa
-#Team Previa
Posty: 1430
Rejestracja: ndz 28 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: 0jciec Prezes » wt 02 mar, 2010

bo je chińczycy robia ...
Dostepny jestem pod komĂłrka od 9 do 17 - 603 504 444 - jak nie odbieram proszĂŞ o sms - oddzwonie jak tylko bĂŞdĂŞ mĂłgÂł.
ZAKON PREVIAN

Awatar użytkownika
HOYNA
Previanin
Previanin
Posty: 2815
Rejestracja: pn 13 lut, 2006
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: HOYNA » wt 02 mar, 2010

a dla mnie może być, choć dla mnie nowy GALAXY designem jest zarąbisty

Obrazek
Obrazek

ale co bym za bardzo niektórych nie zdziwił, że coś mi się stało w głowę, to informuję, że i tak PREVII nie zamienię na żadne z powyższych :mrgreen:
:!: Ratujmy polski jĂŞzyk. MĂłwmy NIE dla e-analfabetyzmu :!:
°トヨタ°エスティマ°PREVIA GALERIA°トヨタ°エスティマ°

Awatar użytkownika
galtom
Previanin
Previanin
Posty: 2852
Rejestracja: sob 12 kwie, 2008
Lokalizacja: Katowice i Bielsko
Kontakt:

Post autor: galtom » wt 02 mar, 2010

Auto generalnie fajne ale brak mi drzwi z tylu typu VAN, przesownych. Mnie sie bardzie podob a to:
Obrazek
Pozdrawiam, Galtom
Obrazek

Awatar użytkownika
HOYNA
Previanin
Previanin
Posty: 2815
Rejestracja: pn 13 lut, 2006
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: HOYNA » wt 02 mar, 2010

galtom pisze:a to:
to też fajne, ale ameryka, a ja jakoś do amerykańców nie bardzo przekonany :|
:!: Ratujmy polski jĂŞzyk. MĂłwmy NIE dla e-analfabetyzmu :!:
°トヨタ°エスティマ°PREVIA GALERIA°トヨタ°エスティマ°

Awatar użytkownika
galtom
Previanin
Previanin
Posty: 2852
Rejestracja: sob 12 kwie, 2008
Lokalizacja: Katowice i Bielsko
Kontakt:

Post autor: galtom » wt 02 mar, 2010

A to auto wyzej to niby jakiej firmy??? Koreanskiej? :-)
Pozatym mowimy co nam sie podoba a nie co kupimy - ja bym nawet majac kase na Chryslera grosza nie wydal :-) widzial ktos dobra firme moto ktora plajtuje???
Pozdrawiam, Galtom
Obrazek

Awatar użytkownika
astrogoth
Previanin
Previanin
Posty: 1888
Rejestracja: pt 29 lut, 2008
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: astrogoth » śr 03 mar, 2010

Ford to juz bardziej europejski jak amerykanski, prosta przyczyna robia wersje na europe ktore roznia sie znacznie od tych na ich rynek. Ford mimo ze gowno wort ostatnio poprawil sie dosc mocno w "ladnosci" aut. S-Max fajnie wyglada, Glaxy robi wrazenie, Focus mocno stapa po ziemi. Tylko czemu u nas w transicie po 150 kkm "peklo" wspomaganie na trasie....
Jestem synem mego ojca
jestem ojcem mego syna.
KaÂżdy z nas osobno wziĂŞty
ca³¹ resztê przypomina.

Nie potrafiê siê odró¿niÌ
od swej wÂłasnej jego twarzy
chociaÂż twarz zupeÂłnie inna
moÂże czasem mi siĂŞ marzy

ODPOWIEDZ