Hamulce

klocki, bębny, tarcze i te inne.

Moderatorzy: Matka prEvka, galtom, parrot, HOYNA, 0jciec Prezes, Ladapis

Gabrish

Hamulce

Post autor: Gabrish » pt 02 wrz, 2005

Witam :) Zakupiłem dzisiaj ktocki (przód i tył) do mojego autka bo mi mrygała ta kontrolka w JC dałem za całą impreze 262złote no ale jeszcze powiem wam ile wszystko kosztuje bo sam ich nie będe montował :) A tak na marginesie to klocki firmy koshiyama (chyba tak to się pisze) ale słyszałem że dobrze się sprawują :)
Ostatnio zmieniony pn 21 gru, 2009 przez Gabrish, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
andzrej_l
-#Team Previa
-#Team Previa
Posty: 2639
Rejestracja: ndz 28 sie, 2005
Lokalizacja: warszawa-ursynów
Kontakt:

Post autor: andzrej_l » sob 03 wrz, 2005

witam .a ja mam dylemat jakie klocki wybrać koshiyama 262zł czy zamieniki za156zł i dotego jeszcze sworznie wahacza za 88 w jc lub 60 też w lc :?: :?
Robimy zlocik czerwiec 2018 :mrgreen:
[scroll]a i tak was lubie[/scroll]
http://bogatyojciec.pl/?A=45810

Gabrish

Post autor: Gabrish » sob 03 wrz, 2005

Powiem Ci tak: Previa nie lubi dziadostwa! Pozatym zważając na wage auta to lepiej wybrać klocki firmy która jest sprawdzona i ma pojęcie co robi. Po jak weźmiesz zamienniki to okaże się ze zrobisz na nich dwa razy mniejszy dystans albo będą jakieś inne komplikacje<ale niekoniecznie> co do sworzni?Nie wypowiem się bo jeszcze nie wymieniałem i nie wiem nic na temat zamienników.

maran

Post autor: maran » sob 03 wrz, 2005

JA JEZDZE NA KASHIJAMIE JEST OK, SWORZNIE WYMIENIALEM CHYBA ZA 100ZL OD KOLA Z WYMIANA JEST GOOD.

eltech

Post autor: eltech » pn 05 wrz, 2005

dokładnie jak wyżej- nie ma co do tego auta pchać dziadostwa bo się to prędzej czy puźniej zemści

andy84

Post autor: andy84 » wt 06 wrz, 2005

Ja z racji tego że mam tarcze do wymiany, ale będę to robił dopiero na jesieni , to kupiłem w JC ich najtańsze klocki. Po rabacie kosztowały mnie chyba 57zł (sam przód) . Przejechałem na nich już 5tys km i narazie jest OK. Ale następnym razem biorę Kashiyame. Same dobre opinie. Mój znajomy do Avensis kupił w JC najtańcze tarcze i twierdzi że lepiej mu się jeździ niż na Brembo. Tylko przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów nie mógł za mocno hamować. A teraz hamulce ma jak żyleta.

eltech

Post autor: eltech » wt 06 wrz, 2005

A czy miał tarcze wentylowane czy nie ?
Niestety wentylowane tarcze szybko się kończą

Awatar użytkownika
Sylwester
-#Team Previa
-#Team Previa
Posty: 461
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Ostrowiec ÂŚw.
Kontakt:

Post autor: Sylwester » wt 04 paź, 2005

Dla mnie temat hamulców był przez pewien czas zmorą :cry:
Namęczyłem się bardzo wiele żeby ustalić przyczynę niedomagań :arrow: hamulców
Ale teraz już działają super 8)

adam
-#Team Previa
-#Team Previa
Posty: 200
Rejestracja: ndz 28 sie, 2005
Lokalizacja: Katowice

Post autor: adam » wt 04 paź, 2005

Minimalne grubości tarcz hamulcowych:
'91-21mm
'92 , '93i'94--przód jednotłoczkowy-20mm,dwutł.-23mm,tył-17mm
'95i'96-przód jednotł. 20mm,dwutł.23mm,tył-17mm.
'97-przód 20mm,tył 18mm.
Nie wiem czy coś nie namieszałem,bo tabelka w książce jest dość skomplikowana.
adam

eltech

Post autor: eltech » ndz 09 paź, 2005

miałem robić sobie tuning hamulców ale jednak wymieniłem tylko klocki na szybko a pobawię się z nimi lepiej na wiosnę

Awatar użytkownika
Sylwester
-#Team Previa
-#Team Previa
Posty: 461
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Ostrowiec ÂŚw.
Kontakt:

Post autor: Sylwester » pn 10 paź, 2005

Ja też odpuszczam narazie malowanie zacisków do wiosny bo czasu mało :?

eltech

Post autor: eltech » czw 13 paź, 2005

o to to :mrgreen: :mrgreen:

moni24

Post autor: moni24 » pn 14 lis, 2005

To teraz drodzy Koledzy mam pytanko, a mianowicie : przed wymianą klocków chamulcowych świeciła się lampka kontrolna wymiany klocków. Wymieniliśmy klocki z przodu a lampka dalej świeci. I teraz nie wiemy czy należy wymienić także klocki tylnie czy w jakiś cudowny sposób zresetować tego świetlika.

Gabrish

Post autor: Gabrish » sob 19 lis, 2005

Patrzac w instrukcji lampka oznacza maly stan plyny w zbiorniczku :) a oznaka zuzywania sie kloskow jest blaszka przy zaciskach krora "rysuje" po tarczy jak sie klocki koncza zanim klockow nie bedzie :) Po dzwieku mozna zatem rozpoznac ze cos jest nie tak. A co do kontrolki do zagladnij do zbiorniczka i sprawcz wczy wszystko wpozadku z czujnikiem plynu :)

moni24

Post autor: moni24 » wt 22 lis, 2005

Dzięki za poradę Gabrish. A korzystając z okazji, że jesteś na necie wszystkiego dobrego w GB.

Pozdrawiam Monika

eltech

Post autor: eltech » śr 23 lis, 2005

Napisz nam Moni czy to rzeczywiście tylko mało płynu w zbiorniczku albo może się kontrolka powiesiła

Tomekgniezno
Previanin
Previanin
Posty: 187
Rejestracja: pn 14 cze, 2010
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Tomekgniezno » śr 14 mar, 2012

Zestaw naprawczy( reperaturka ) tłoczka hamulca przód - czy ktoś słyszał o takim do prevci . Wymieniłem zacisk z jedno tłoczkowego na dwutłoczkowy ciężko odbija .Muszę zregenerować starego , a poszła tylko gumka .

RUMCAJS
Previanin
Previanin
Posty: 482
Rejestracja: ndz 16 sty, 2011
Lokalizacja: Ludwin

Post autor: RUMCAJS » czw 15 mar, 2012

Są i można kupić wystarczy znać średnicę :mrgreen:

Tomekgniezno
Previanin
Previanin
Posty: 187
Rejestracja: pn 14 cze, 2010
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Tomekgniezno » czw 15 mar, 2012

Dzięki , zamówiłem jutro mają być ok. 25 zł .czy będzie różnica jeśli na jednym kole będzie zacisk jednotłoczkowy a na drugim dwutłoczkowy ?

Tomek Kraków
Previanin
Previanin
Posty: 943
Rejestracja: śr 16 sty, 2008
Lokalizacja: Galicja

Post autor: Tomek Kraków » sob 17 mar, 2012

Na pewno tak ,a jak masz abs to katastrofa !

Awatar użytkownika
galtom
Previanin
Previanin
Posty: 2852
Rejestracja: sob 12 kwie, 2008
Lokalizacja: Katowice i Bielsko
Kontakt:

Post autor: galtom » ndz 18 mar, 2012

A mnie dzis spalanie gazu wyszło 9,7/100 w cylku mieszanym :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiam, Galtom
Obrazek

Humek
Previanin
Previanin
Posty: 526
Rejestracja: ndz 16 sty, 2011
Lokalizacja: CiechanĂłw
Kontakt:

Post autor: Humek » pn 19 mar, 2012

matizem? seicentem czy może yarisem
opcja szukaj to skarbnica informacji

Awatar użytkownika
galtom
Previanin
Previanin
Posty: 2852
Rejestracja: sob 12 kwie, 2008
Lokalizacja: Katowice i Bielsko
Kontakt:

Post autor: galtom » wt 20 mar, 2012

Avensisem :-) :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiam, Galtom
Obrazek

Tomekgniezno
Previanin
Previanin
Posty: 187
Rejestracja: pn 14 cze, 2010
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Tomekgniezno » wt 20 mar, 2012

Naprawione :lol: całe 22 zł na jedno koło ( dwa cylinderki), no i robocizna - chwila ,, przyjemności ''.

ODPOWIEDZ