DYFER kupię

Chcesz kupić Toyotę ? Albo szukasz części do swojego samochodu ? Tu jest miejsce na umieszczanie ogłoszeń
Vito72
Previanin
Previanin
Posty: 28
Rejestracja: ndz 13 cze, 2010
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Kontakt:

DYFER kupię

Post autor: Vito72 » śr 10 gru, 2014

Witam !
Szukam DYFRA na tylny miękki most - Previa GL '98 2.4 2TZ-FE.
Prawdopodobnie poszło łożysko od strony lewej , olej wyciekł ...
Ciężko znaleźć używany .... jak nie znajdę - to się wezmę za niego :cool:
Całą blacharkę porobiłem , a teraz jeździć nie mogę ... ehh


Ps. Czy dyfer tylny jest taki sam przy manualnej skrzyni ( - w mojej Prevce
, silnik 2 TZ-FE ) i automatycznej ( silnik 2TZ ) .

Bardziej konkretnie : jest " dawca " Previa GL '95 automat -
i w ASO mówią, że wewnętrzne części się zgadzają , tylko w całości
jest inny nr katalogowy .
Brać , czy nie brać ? - oto jest pytanie :)

Tomekgniezno
Previanin
Previanin
Posty: 187
Rejestracja: pn 14 cze, 2010
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Tomekgniezno » śr 10 gru, 2014

Na 99% taki sam . Dowiedz się ile biorą za regenerację w specjalistycznych warsztatach .Jak kupisz używany (trudno znaleźć i cena 400-600 zł ) to nie masz pewność w jakim będzie stanie . Co do naprawy samemu to ja wymieniałem uszczelniacze , ale łożysk nie odważyłem się ruszać , choć troszkę były słyszalne .

Awatar użytkownika
Previarro
Previanin
Previanin
Posty: 60
Rejestracja: czw 05 kwie, 2012
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: Previarro » śr 10 gru, 2014

To ja przy okazji spytam o taki specjalistyczny zakład. Pomiędzy łodzią a Warszawą, jak Radio Victoria ;)
łożyska dla takiego zakładu to chyba nie jest problem?

Vito72
Previanin
Previanin
Posty: 28
Rejestracja: ndz 13 cze, 2010
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Kontakt:

Post autor: Vito72 » śr 10 gru, 2014

Dzięki za odzew :)

Problem w tym , że w całej łodzi nie znajdę chyba mechanika , który by chciał dyfer
po dobroci zregenerować . Chyba ,że "zmusiłbym " kogoś paczką szmalu :wink:
Pytałem w zakładzie regeneracji wałów - robią TYLKO wały !
W samym ASO : mówią ,że części są wymienne , ale " niech Pan poszuka w całości " ... i taka rzeczywistość .
Nie podejmę się , nie znam się , nie opłaca się ...

Jestem lekko wkur... iony , i chcę zaryzykować samodzielną naprawę na dyfrze
, który mi zostanie . :twisted:

Awatar użytkownika
grzechoo
Previanin
Previanin
Posty: 360
Rejestracja: pn 15 cze, 2009
Lokalizacja: KrakĂłw
Kontakt:

Post autor: grzechoo » pn 15 gru, 2014

Wałek ataku jest ok? Jak tak, to wtedy nie ma sensu robić. Sam mam problem, bo mi buczy i szukam niebuczącej używki, aby zrobić łożyska.
[you], szukasz nowych czĂŞÂści do Swojej Prevki?
Wal na PW, coÂś wykombinujemy.

Vito72
Previanin
Previanin
Posty: 28
Rejestracja: ndz 13 cze, 2010
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Kontakt:

Post autor: Vito72 » pn 15 gru, 2014

Będę wiedział coś więcej jutro , pojutrze - przy odbiorze Prevki z ASO .

Wiem tylko , że było, oprócz ostatniej awarii dyfra ,
odczuwalne od dość dawna delikatne "stuknięcia" przy puszczaniu sprzęgła ( na 1 , 2 ce ).

Hultaj
Previanin
Previanin
Posty: 37
Rejestracja: ndz 23 mar, 2014
Lokalizacja: KnurĂłw
Kontakt:

Post autor: Hultaj » wt 16 gru, 2014

Takie stukniecie moze oznaczac luzy wlasnie miedzy atakiem a kolem talezowym.

Vito72
Previanin
Previanin
Posty: 28
Rejestracja: ndz 13 cze, 2010
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Kontakt:

Post autor: Vito72 » wt 23 gru, 2014

Aha, to pewnie się trochę zużyło ( albo więcej niż trochę ) ...
... i po zakręceniu ręką właśnie ta główna oś z dużym trudem się obraca ...

Natomiast nowo założony dyfer chyba będzie ok .
Ciekawe , że był zakupiony od Prevki wielkości GL , ale z oznaczeniem " GS ",
automat i z kierownicą z prawej na angielskich tablicach .
Ile tych odmian ??? :roll:

[ Dodano: Pon 12 Sty, 2015 ]
DYFER KUPIONY za 400 zł , ZAłOżONY w ASO za 600 zł .
Na razie działa bez problemów :)

W starym dyfrze z dużym oporem kręci się główna oś od wału napędowego .
Tyle sprawdziłem na razie ...

ODPOWIEDZ