Previa 4x4 ''96 Pb+LPG - sprzedam. NIEAKTUALNE - SPRZEDANA

Chcesz sprzedać Toyotę ? A może masz coś innego do sprzedania co może przydać się innym posiadaczom Toyoty ? Jeśli tak to tutaj jest miejsce na twoje ogłoszenie.
Krzysztof
Previanin
Previanin
Posty: 107
Rejestracja: śr 20 lut, 2008
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Previa 4x4 ''96 Pb+LPG - sprzedam. NIEAKTUALNE - SPRZEDANA

Post autor: Krzysztof » pt 19 gru, 2014

Witam
Sprzedaje bo od dwóch tygodni mam "dwójkę", RWD ale za to z automatem :smile: .
Jedynkę AWD mam od roku (wcześniej pięć lat RWD). Kupiłem taką samą drogą czyli od kolegi z forum.
Auto ze Szwajcarii ale już kilka ładnych lat w Polsce. Gaz instalował poprzedni właściciel. Po roku wymienił silnik na inny kupiony w znanej na forum firmie z Krakowa, która sprowadza silniki z Japonii. Wielu kolegów tak robiło po przygodach z gazem I generacji lub zbyt oszczędnej regulacji.
Po założeniu nowego silnika wyregulował już normalnie ale okazało się, że wtedy auto pali „dużo ”. Pojeździł rok i ….ogłosił, że sprzedaje.
Ja jeździłem już 5 lat Previą I RWD. Chciałem spróbować „automata” a najlepiej AWD w automacie i z silnikiem 170KM. Ale nikt takiej nie ogłaszał. Szukałem kilka miesięcy i w końcu jesienią 2013r kupiłem tylko AWD. Jakiś czas miałem dwie, potem została jedna.
Trochę w nią zainwestowałem.
1. Wymieniłem przeguby.
2. Wymieniłem też wszystkie wycieraczki.
3. Kupiłem z falującymi obrotami. Naprawione - czyszczenie przepustnicy, wymiana sondy lambda (zamiennik ale nowy), wtrysków gazu na lepsze i szybsze (były Valtek), przewodów, świec, kopułki, przewodu do cewki (sprowadzany z Holandii).
Wyregulowałem gaz u tego samego gazownika, który robił mi i serwisował pierwszą Previe i było dobrze. Regulacja "na bogato". Gazu pali tyle ile wyjdzie.( AWD swoje robi).
Za to jazda w zimie po śniegu to bajka. Auto jest bez ABS. Niektórzy na form twierdzą, że w AWD nie jest on potrzebny, a nawet podobno wyłączają. Ja wolałbym mieć. Zastanawiałem się nawet czy przypadkiem ktoś go nie wyłączył bo podobno od 1993r wszystkie powinny mieć ale na zastanawianiu się skończyłem i jeżdżę dalej.
4. Wymieniłem obie chłodnice (nowe ale zamienniki), aluminiowe trójniki i przewody gumowe do parownika i do chłodnicy (gdzieś przy trójniku kapał płyn, już nie kapie). Klima działa (działała i wcześniej ale teraz ma nową chłodnicę więc powinna być sprawniejsza). Silnik suchy, olej MOBIL ‘0W40 wymieniany wiosną. Oleju nie bierze. Pozostałych płynów też.
Drobna rdza na tylnym lewym nadkolu i na prawym po zdjęciu plastiku. Nad plastikiem rdzy nie ma. Pozostałe nadkola czyste. Tylna klapa czysta. Kiepski Cup Holder (zepsuty zatrzask).
Jeszcze jedno. Była oderwana końcówka kabelka do ogrzewania tylnej szyby. Przykleiłem do szyby specjalnym klejem przewodzącym prąd ale gdzieś musi być jeszcze coś tzn. bezpiecznik lub przekaźnik bo szyba nie grzeje.
Silniki przywożone z Japonii mają podobno ok 100tys km przebiegu. Ten motor w Polsce jeździ dwa lata czyli zrobił jakieś 20-25tys km. Pracuje bardzo dobrze, równo i cicho. Wszyscy mechanicy i gazownik go chwalą. Ja też.
Nie było sytuacji, że Previa nie zapaliła. Pomimo drobnych niedoskonałości jest to niezawodne auto. Siadam z rodziną i jadę. Nie ważne czy na drugą ulicę czy nad morze.
Teraz mam porównanie z "dwójką". Musze przyznać, że jakość wykonania, plastiki, obicia - to wszytko w jedynce jest o niebo lepsze. Nic nie trzeszczy, nie nie stuka, w "dwójce" ciągle coś słyszę a jest przecież o kilka lat młodsza.
Jeszcze opony. Zima: na stalówkach 14’ stan dobry, lato na alufelgach 16’ koreańskie NEXEN 2-3 letnie (kupił jako nowe poprzedni właściciel) też dobre.
Tyle. Ogłoszenia jeszcze nigdzie nie dałem, bo ciągle nią jeżdżę (w nowej niestety sporo do roboty).
Podaje maila bo PW "forumowe" działa czasami z dużym opóźnieniem krzysztof.luc@gmail.com

[ Dodano: Czw 09 Kwi, 2015 ]
Nie dałem ogłoszenia!
Kupił znajomy z pracy.
Wcześniej miał już trzy Previe, więc odpadło namawianie i tłumaczenie :grin:
Pozdrawiam
Krzysztof

ODPOWIEDZ